Födelsedag med tidig morgon :)

Då fyller man helt plötsligt 21 :) Konstigt det kan bli ! Idag blev det en tidig morgon, då jag i eftermiddag ska handla mat inför att åka hem och fira min födelsedag med min släkt :) Ska bli mycket trevligt ! Så  imorse var det jag och katterna som var vakna i stallet när jag kom vid kvart i 6. Var inte rikigt beredd på att det skulle vara så mörkt. Men insåg sen att det faktiskt redan har hunnit bli oktober.. Snart blir det minus grader !

Helgens tävling fick lite blandat, 0fel i 1,10 med laget och sedan blev det en galen Emma och Cleo som i 1,15. Inget bra resultat. Men men. Har bytat lite ridning på henne och har nog inte rikigt kommit in i det ännu. Blev lite mycket tryck. Nu är det bara att ladda om inför 1,10-1,120 i Laholm om nästa helg.

Katterna var glada att jag kom tidigt med frukosten idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0