FredagFredagFredag !

Äntligen är det Fredag. Denna veckan har varit allmänt konstig och virrig så det ska bli super skönt att ta helg !

Blev tidigt utsläpp av hästar imorse och hade tänkt att åka till gymet efteråt men fy fanken vad trött jag var i morse ! Skönt att få komma ut i stallet och vakna till liv ! Första morgonen idag som jag fick ställa mig att skrapa bilrutorna, var länge sen nu !

Efter jobbet idag ska jag shoppa lite grejer till hästarna. Är i stort behov av nya träns till både Cleo och Aniston. Sen ska Aniston få en ny vatten och mathinkar. Ska även titta lite granna på ridkläder till mig. Efter det blir det att åka ut till stallet och fixa lite granna. Jag och Cleo ska iväg och tävla i Laholm imorgon så det blir putsning av all utrustning och tvätt av Cleo.

Nu är jag dunder hungrig ! Dax att käka lite 2:a frukost här på jobbet ;) (Sen kan jag inbte riktigt kalla min första frukost för frukost. Blev en banan och en morot i farten ;)

HA en fin dag !

// Emma

HaHa, Tog dom här bilderna på Cleo för någon vecka sedan. Var helt omöjligt att få med hela huvudet. Hon var mer intresserad av att kolla om karmeran eventuellt var en väldigt stor svart godisbit ;)



Kommentarer
Postat av: Elin Larsson

Då ses vi nog imorgon! Den hästen ja rider och sköter ska starta i 110 & 120. Ska hjälpa till med den också ska ja hjälpa en kompis me hennes häst :)

2011-10-14 @ 10:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0