Gårdagen och bilstädning !

Igår efter jobbet var jag i stallet och red Cleo och Ella. Blev ett pass med mycket galopp och även lite jobb ifrån marken på Cleo. Hon gick SUUUPER ! Efter det skulle jag egentligen upp med Ella på banan också men då kom Emelie och Fanny så det slutade att vi följde med dom ut i skogen istället. Ella och Kademumma sprang runt och tittade på allt, jag menar stenar och grenar kan faktiskt hoppa upp och anfall ! Sen kan det faktiskt ligga en sabeltandad tiger och lura bakom träden ! Någon som känner igen sig ? Tur att vi hade med Annie, en B-ponny som bara travde på utan att bry sig om något alls.

Efter det var jag på gymet och körde ett benpass. Sprang även 2 km på rullbandet igår. Hatar konditionsträning men mitt nya mål är att börja konditionsträna och blir bättre på det. Så jag tvingade mig upp på rullbandet och sprang. 2km är kanske inte så långt men för mig som blir uttråkad efter 100m är det riktigt bra ! Lite stolt över mig själv ändå ! Ska försöka få in 2 pass till denna veckan med 2km.

Idag ska jag jobba fram till 2 för att sedan åka till stallet och konditionsträna med Cleo lite granna. Sen blir det att åka till Hylte och träna volleyboll :) Ska bli roligt !

HA en fin dag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0