Hoppning på banan :)

Igår efter jobbet åkte jag och Jessica ut till stallet och hoppade Aniston och Ella lite granna på banan. Jessica red Ella galant och det var roligt och nyttigt för mig att se henne ifån åskådarens synvinkel. Aniston skötte sig också super, var första gången jag hoppade henne sen hon kom hem eftersom hon har haft en svullnad bak på ena bakdelsmuskeln ifrån en spark. Men nu är hon fin fin och hon hoppade lätt och okomplicerat.

Var och tränade volleyboll efter det och sen hem och äta super god pasta :)

Resten av kvällen blev katastrof av olika anledningar. Tack Tilda för att du finns !

Idag ska jag jobba till kl 15.00 och sen ska jag och Jessica ut till stallet igen :) Får ser va det blir idag, eventuellt en runda i skogen.  Har sen ingen aning vad man ska hitta på ikväll. Ska försöka komma till gymet efter stallet sen får vi se avd som händer !

Ha en finfin Fredag !

// Emma

Cleo i hagen i juli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0