Höstig Måndag !

Igår var det som sagt tävling med helt godkända resultat. Blev många äppelgodisar för Cleo när hon kom hem ;) Efter tävlingen red jag Aniston en stund på banan. Hon blir bättre och bättre. Detta kan ju faktiskt bero på att jag inte riktigt ridit in mig på henne ännu men vi säger att vi tar stora steg framåt ;)

Efter stallet åkte jag hem och bytade om för att åka till Johans bror Robban för att fira hans födelsedag. Firades med tårta osv. och Emmas sockerbehov blev väl tillfredställt ;)

Idag ska jag jobba fram till halv 2 då jag ska sen ska till Renée så hon får fixa till min rygg lite granna. Men måste säga att min kropp har aldrig känns mindre skade och smärtfri som nu :) Sen ska jag till stallet för att skritta ut med Cleo och konditionsträna med Aniston. Ska även klippa av Aniston lite päls då hon börjar bli en riktig nallebjörn ;) Får se om vi hinner med en sväng till gymet idag, annars får detta vänta tills imorgon..

Ha en fin Måndag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0