Italiano och Café Opera

Nu äntligen har jag tagit mig upp ifrån hotellsängen och ålat mig fram till datorn för att skriva. Nej inte rikigt så illa har det inte varit men har varit en lång mysdag på hotellrummet idag :)

Igår var vi ute och och gjorde Stockholm osäkert tillsammans med Beatris :) Började med att Beatris bokat bord till oss på en italiensk resturang som passande hette Italiano. Super god mat ! Efter det var jag och syrran på ett event på , tror stället hette Grodan där Beatris igår kväll jobbade. Där blev det påsättning av lösögonfransar(första gången jag någonsin haft på mig det btw) och modevisning ifrån Bikbok :)

Efter det bar det vidare till Café Opera. Man har hört mycket snack på detta ställe men måste säga att vi hade super roligt ! Otroligt bra stämning och en mycket lyckad kväll ! Det tackar vi Bea för !

Nu ska vi snart börja göra oss iordning för att äta tacos hemma hos Beatris och sen åka till Globen för att titta på NHL !!!!! Ska vi riktigt riktigt roligt :D

// Emma
















Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, vilken fin frisyr du har, Emma! Passar dig riktigt bra!

2011-10-20 @ 20:58:40
URL: http://juliiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0