Kameran på gång igen !

Nu har jag äntligen kommit ihåg att ladda upp kameran så nu kommer det komma lite bilder på bloggen.

Igår var jag i stallet och red Aniston och Cleo. Blev konditionsträning i skogen med Aniston och lite lätt jogg på banan med Cleo. Bägge skötte sig bra dock så var Cleo en aning övertänd , tror det berodde på ländtäcket.

När jag kom hem från stallet åkte träningskläderna på och jag tog mig in till gymet en sväng och körde lite benträning. Trött som ett djur tog jag mig hem efter passet för att mötas i dörren av muffindoft. Min kära sambo som jag aldrig någonsin har sett baka hade fått ett infall och bakat chokladmuffins. Blev lite skeptisk till om han hade köpt dom eller om hans bror hade varit där och hjälpt honom men det visade sig att han gjort det alldeles själv :) Och goda var dom också ska jag tilllägga ! :)

Efter det blev det pytt i panna och sen total däckade jag i soffan. Hade varit en lång dag ;)

Idag ska jag jobba till kl 14 för att sedan åka ut till stallet(Börjar av någon anledning kännas som en vana) Ska köra lite bommar och dyligt med Aniston idag och Cleo har en vilodag idag. Efter det ska jag hem och träna volleyboll :)

Ha de fint !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0