Kyckling curry till ett matmonster

Underbart med mat ! Igår stod det kinamat på menyn så blev rester över av kyckling curry som fick bli lunch idag. Älskar Kinamat ! Kommer nog aldrig att tröttna på det :) Igår när vi hämtade maten blev jag väldigt sugen på räkchips som alltid finns på olika kinaresturanger så jag frågade om dom hade och jo visst det hade dom. När maten kom fick jag en hel kasse räkchips med mig hem :) Underbart !

När jag har jobbat färdigt ska jag iväg och handla lite granna inför kvällens födelsedagsfirande. Tänkte göra på lite mexicanskt med Chili con carne med massor av roliga tillbehör. Guacamole, bönor, ärtor salsa och ev. blir det lite ris för dom som vill ha det :) Tror att det kommer bli super, är verkligen glad i Chili con carne ;) Är vekligen glad i mat i största allmänhet. Tycker om att lära mig att laga nya rätter, kan bli lite bättre på att våga prova ny mat men det kommer med åldern kanske ;)




Kommentarer
Postat av: Johanna andersson

Jag har ett kanon gott recept på thaikyckling! Nyttigt också :)

2011-10-03 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0