Mulen lördagmorgon !

Godmorgon Godmorgon !

Alltid skönt att vakna på lördagar och veta att man inte måste springa upp ur sängen direkt. Idag blir det lite chill på förmiddagen för att sedan åka ut till stallet på eftermiddagen och rida hästarna. Ska även göra iordning Cleo inför lag tävling i Styringe imorgon.

Blev Fredagsmys med Johan igår. Med Idol, Hellenius hörna, tacopaj och vitkladdkaka :) Mysigt !

Nu vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på. Antingen ska jag kanske springa iväg och köpa lite frukost eller så ligger jag kvar och ignorerar min skrikande mage ett litet tag till. Hmm... Stora frågor så här på en Lördag;)

Ikväll blir det tjejmiddag hemma hos Johanna ! Kommer bli toppen rolig tror jag :)

HA en fin lördag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0