Mycket bilder ifrån helgen !

Nu när jag äntligen har fått tillbaka min kamera så har det blivit mycket bilder ifrån helgen !

I Fredags efter hölastningen åkte jag och Johan hem för att göra oss iordning inför min resa till okänd ort. När vi kom utanför lägenheten stod Henke och Anna där med bilen och självklart ganska roade av min små bittra uppsyn;) Sen bar det av norrut och vi stannade i Göteborg. Checkade in på "The tower"(?) och sen kommer plötsligt Becka och Tobbe och möter oss i lobbyn. Ojsan, är ni här också ! Yeah right ;)

Efter att fin kläderna kommit på hamnade jag i en taxi igen som tog oss till Hard Rock Café. Där jag äntligen fick träffa Jenny som jag inte träffat på snart 100 år(känns det som) Super god mat och självklart fick jag en "lagom" stor födelsedagsglass :D Mäta och glada hamnade vi tillslut i hotellbaren där kvällen avslutades :)

Dagen därpå blev det ju självklart hotellfrukost ! Helt oslagbart ! :) Efter utcheckning blev det även en runda om skopunkten och ikea. Så nu är mina fötter redo inför vintern !


Henke och Anna


























Får säga att det var en lyckad förtidig födelsedag ! För fyller egentligen år idag ;)

I lördags var vi hemma på eftermiddagen och det bar iväg till stallet för att rida Cleo och tvätta henne inför tävlingen :) Sen efter det åkte jag hem till Johans Mamma där hans familj var och käkade middag. Fick då träffa mitt favorit barn, Noel :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0