Ny städad lägenhet :)

Måste säga att jag är lite stolt över mig själv ! Har precis städad lägenheten och tvättat en maskin med kläder :) Måste säga att det känns ganska skönt att ha det rent och fint.

Idag efter jobbet var jag och Jessica ute i stallet och red Aniston och Ella i skogen. Var min och Anistons första skogsrunda. Möte både travhästar med vagn och traktorer och hon skötte sig jätte fint :) Efter att stallet var iordning var det dax för volleyboll. Bra träning ! Lite mindre ringrostig ;)

Imorgon blir det en tidig morgon. Ska vara i stallet vid kvart i sex-sex. Efter det får vi se om det blir en vända till gymet innan jobbet. Beror på hur morgontrött jag är imorgon ;)

NAtti Natti ! :)

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0