Packningsdax !

Nu är dagen snart slut och det bär av till stallet. Perfekt att åka med den ny fixade ryggen ut till stallet och mocka;) Sen efter det ska jag bara hem och byta om för att åka till Hylte och träna volleyboll :)

Sen när jag kommer hem ikväll är det dax att börja packa. Åker till Stockholm för både nytta och nöje imorgon och blir borta tills på söndag. Frågan är vad man ska ha med sig. Packar alltid med mig för mycket kläder ! Ni vet dom där plaggen som man tänker när man packar att den kanske jag vill använda och sen när man kommer upp blir man sur på sig själv för att just dom plaggen är hinder för att de nyinköpta ska få plats ;) Så ska försöka att åka utan några "kanske-vill-använda-plagg" men lär väl slinka ner ett eller två i allfall ;)

Hörs senare !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0