Rolig dag på jobbet :)

Idag har det varit en mycket trevlig dag på jobbet. Tiden har sprungit förbi och jag måste säga att jag jobbar med mycket trevliga människor :)

Nu är det snart dax att säga Hej då och gå hem för dagen. Ska hem och kolla i min brevlåda om mitt brev från bolagsverket har kommit och sen ska jag försöka ta plåthästen(cykeln) in till stan en runda för att fixa lite grejer. Efter det blir det mat och sen stallet för att rida.

Idag blir det kondition i skogen med Aniston och ett pass med bommar på banan med Ella. Sen blir det hoppträning med Cleo senare ikväll :)

Full smockad dag som vanligt men vad vore livet uitan saker att göra ;)

Ha en fin eftermiddag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0