Roligt att träffa släkten !

Igår var det födelsedagsfirande hemma hos Mamma och Pappa i Torup för hela slanten. Vi blev totalt 16 personer med min och Johans familj. Var mycket trevligt ! Har märkt att nu när man blivit lite "äldre" har det blivit mycket roligare att träffa släkten. För när man var tonåring tyckte man att det var lite långtråkigt men nu tycker jag att det är jätte mysigt ! Chili con carnen blev mycket lyckat och blev även över så att det blev en lunchlåda till mig och Johan också :) Mums !

Idag står det självklart jobb på schemat men i eftermiddag ska jag till stallet för att rida Ella och Cleo för att sedan åka hem och gå till gymet. Blir ingen hoppträning denna veckan. Kommer att bli ben och ska försöka springa en stund på rullbandet. Tycker att det är super tråkigt men ska försöka springa 20min iallfall. Man måste ju börja någonstans med konditionsträningen !

Ha en fin dag !

// Emma

Denna hundbilden är bara sååååå söt. Dom pratade på P3 igår om att det finns ett beroende av att kunna få se söta djur på internet. Jag menar blir man ändå inte lite svag i hjärtat av dom ögonen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0