Shopping för hela slanten !

Nu sitter jag på hotell sängen igen efter att ha varit nere på gymet och sprungit en 2 km på rullbandet. Masserar mina öma fötter efter en lång och lyckad shoppingdag :) Har blivit många fina inköp, kommer komma ut bilder senare ;)

Jag och Syrran har varit taggade men måste faktiskt erkänna att Johan och Ian faktiskt har varit lite otaggade ;) Wordfeud har gått varmt på deras telefoner idag ! Nu ska jag alldeles snart hoppa in i duschen för att göra mig iordning för först gå ut och äta och sedan ut på en förhoppningsvis mycket lyckad utekväll :)

CIao !

// Emma

Bilder ifrån dagen :)


HAHA JAg i disco-diva dräkt ;)

Emma ska visa att man får gravidmage i sådana kläder ;)

Måste säga att Ian klär i handväska ;)

Killarna var inte lika underhållna av shoppingen efter ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0