Stall och Gym :)

Nu är det snart dax att sluta för idag :) Ska sno med mig en tårtbit innan jag går också. Är någon som fyller år här på jobbet. Nu ska jag hem en snabbis och byta bil med Mamma. Ska få tillbaka min bil för några dagar eftersom Mamma behöver en bil med drag på. Sen bär det av ut till stallet.

Tyvärr är inte vädret så fint idag men värken jag eller hästen blir bättre av att den går i hagen så det är bara och ge sig ut ;)

Ska till gymet efter stallet om jag inte är totalt slutkörd men det tror jag inte eftersom det blir lätta pass med pollarna idag :)

HA en fin eftermiddag !

(Lite hastigt och stressigt skrivit. Ber om ursäkt om det blivit lite rörigt och stavfel)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0