3 träningspass senare..

Idag har det blivit tre träningspass. 1h gym på morgonen, 30 min träning med hästen och nu ikväll 2h volleyboll. Måste erkänna att nu när jag ligger här i sängen känns det lite i kroppen, men det är gött när man känner att man jobbat ;)

Volleybollträningen gick finfint idag. Känns att man inte tränat så länge ännu. Reaktionen är lite seg !

Var hos Tilda efter träningen och gick igenom hennes träningsprogram och lite annat smått och gott. Kommer att gå super för henne trots att man får vara lite tuff vid henne ibland ;)

Imorgon ska jag försöka komma till gymet igen vid 06.30 för att sedan börja jobba 08.00 till 14.00. Efter jobbet imorgon ska jag till stallet och Jessica ifrån volleyboll laget ska följa med. Hon ska provrida Ella :) Är kanske meningen att hon ska börja rida henne lite granna om dom går bra överens :) Håll tummarna !

Nu känner jag att ögonen blir tunga ! Dax att stänga dom ! ;)

Natti Natti ! Sweet Dreams !

// Emma

TILDA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0