4 timmar med telefonsamtal :)

Nu laddar jag upp för att börja 4 timmars arbete där jag ska sitta med telefonen till örat :) Sen blir det en full smockad dag ! Ska till gymet, ska träffa min naprapat och jag ska även försöka att komma iordning i läganheten.

Igår var et hoppträning och det gick super. Äntligen är vi tillbaka i gamla flowet igen och det börjar kännas riktigt bra igen :) Känns bra infrör tävlingen på söndag, vi får hoppas bara att regnet slutar att falla på banan så att vi får et fint underlag. När jag kom hem så fick vi stalla in hästarna på natten. Var klass 1 varning på regnet på natten och mitt samvete kunde inte med att släppa ut henne. Så ikväll ska jag till stallet och rasta av Cleo,, mocka och släppa in hästarna.

Ska även försöka klämma in en lite date med min lilla Melody :) Ska bli suupper roligt, var alldeles för länge sen nu !

Hoppas att alla har en fin dag idag trots allt blött regn ;)

// Emma

En glad Melody ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0