Ändrade planer och ständigt regn !

Nu blev det ändrade planer idag.. Min förkyldning vägrar ge sig och den är värre idag än igår så tyvärr blir det ingen volleyboll idag :/ Blir två rundor i skogen med Ella och Cleo istället. Därför kan jag också vara kvar och jobba lite längre än vad jag hade tänkt. Kommer även hinna med att städa lite granna i lägenheten ikväll :) Tråkigt men sant och nödvändigt !

Har varit hos min blivande kompanjon Reneé och diskuterat lite hemligheter om framtiden. Låter som att det här ska bli rikigt bra till slut :)

Blir jobb en liten stund till. Måste ha ett snabbt möte innan jag går hem ! :)

HA en fin eftermiddag trots detta ständiga regnande !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0