Äntligen är kameran tillbaka !

Nu har jag äntligen min kamera tillbaka så jag kan ta bilder. Har legat i sin låda i bilen nu i 2 veckor för att jag ska komma ihåg att lämna in den på reparation. Har varit något konstigt med linsen. Kollade den precis innan jag gickin i butiken och då funkade den inte. När jag sen lämnade fram den och han satte på den, tror ni inte att den funkade då !!! Har startat och stängt av den i snart 2 månader men det behövde bara att jag gick in i butiken med den ;) Komiskt !

Nu har jag i allfall kunnat ta lite kort ! Kommer även kunna ta med den till stockholm nästa helg och till tävlingen i helgen :D

Har hänt ett lite missöde med mina skor. När jag var och provred Aniston så glömde jag tofs (?) så jag fick ta mitt skosnöre och sätta det i håret. Men nu har jag tappat bort de skosnöret och blev tvungen att ta ett ifrån Johans skor. Ser lite roligt ut eftersom det är brunt och mitt vitt ;)

Nu är det snart dax att packa ihop för dagen och åka och lasta hö. Sen blir det som sagt en hemlig resa ! Usch tycker inte rikigt om överraskningar när man inte har någon aning om vad som ska hända :/ men men Johan sa att jag inte behövde vara nervös så då behöver jag säkert inte det... Eller säger han bara det för att jag ska slappna av och bli ännu mer överraskad ? Näääää... Eller kanske ? .. Hmmm ;)

Ha en fin helg !

// Emma

Lustigt ! Ser ut lite som att min ena fot är bredare än den andra ? Hmmm... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0