Äntligen fredag !

Nu var det äntligen fredag ! :) Ikväll kommer Johans familj till lägenheten och hälsar på :) Alltid kul och träffa Noel, Johans systers äldsta son.

Igår var jag ute i skogen och konditions tränade med Cleo och efter det så var det volleyboll och lite styrketräning. Kom hem och gjorde korvstroganoff för första gången på väldigt väldigt länge. Har glömt bort att det faktiskt är väldigt gott :) Men jag gjorde den lite "with a twist" eftersom det enligt mig blir lite tråkigt annars.

Jag hade i:

Kryddig korv (vilken som nu faller en i smaken)
1 gullök
Oliver
Soltorkade tomater
Matlagningsgrädde
Solja
Salt
Peppar
Chilisås

Om man vill kan man äta det med ris eller som jag gjorde med god sallad :)

Började morgonen med att gå och träna vid kl 07.00. Måste säga att det är härligt att vara uppe och träna tidigt. Man blir pigg men även så är besökarna på gymet inte så många. Det betyder att man inte behöver slåss och dela grejerna med någon annan. HäHä.. Alltid härligt ! ;) Testa morgonträning, super ! Men glöm INTE att äta något innan du tränar på morgonen därför kanske inte detta passar alla eftersom frukost blir väldigt tidigt :)

HA en fin dag !

// Emma

Jag och min Syster som följer mitt träningsprogram slaviskt, tror jag ?;) och får fina resultat !



Kommentarer
Postat av: Linn Carita

Ha en sprakande fredag tjejen!!

2011-09-09 @ 09:33:49
URL: http://linncarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0