Äntligen ny klippt !

Nu har jag äntligen varit och klippt mig ! Super skönt ! Mitt hår var super långt och utväxten fruktansvärd men nu är håret tipptopp igen ! Tack Tildnis ! :) Känns nästan lite fel att trycka ner en ridhjälm på huvudet och svetta ner det nu ;)

Har nu suttit och jobbat lite granna och har även hunnit slänga i mig lite mat nu innan jag ska åka iväg och hoppträna. Blev lite pestokyckling :) Mums ! Skulle egentligen åkt till stallet lite tidigare och ridit Ella först men det blåser lite halvstorm utanför fönstret så det får vänta tills imorgon. Idag håller vi oss inne i ridhus ;)

Nu är det dax att slänga på ridkläderna ! :D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0