Dax för tävling !

Idag var det tävlingsdax ! Ska till Halmstad och hoppa en 1,10 klass. Tävlingen börjar inte förrän kl 12 men ska till jobbet en snabbis innan jag sticker till stallet.

Igår fick vi lite problem. Däcket på transporten som vi fick punka på senaste tävlingen visade sig va helt tomt på lyft igen. Men som tur var så är man tillsammans med en händig man som fixade så däcket blev reparerat och färdigt till idag ! Men man  blir liute nervös ändå innan allt löst sig..

Trimmade på Cleo en lite stund i paddocken igår för att sedan tvätta henne så att hon blev ren och fin. Efter detta cyklade jag till Meloo och käkade pannkakor där tillsammans med Tilda. Super mysigt och allt som vanligt alldeles för mycket att prata om. När klockan blev kvart över 10 skulle mörkrädda Emma cykla hem men fick till hennes räddning följe av Meloo och Tilda :) Sen fick och dock köra hem dom med bilen men det var det värt ! Är en liten fegis ! ;)

NU ska jag gå och hälla om mitt frukost ägg som står och kokar på spisen !

HA en fin dag !

// Emma


Kommentarer
Postat av: veronica

Lycka till på tävlingen! Själv har jag slutat tävla och ska nu sälja min fina hästgård.

2011-09-23 @ 17:25:56
URL: http://limetreehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0