Den eviga stoägaren..

Man ska ALDRIG bestämma sig innan man börjar leta efter häst vad man ska ha för någon. För det blir oftast tvärtom. När vi började titta efter storhäst när vi köpte Cleo ville jag att den skulle vara brun och vallack. Vad fick jag ? Ett skimmel sto ;)(Ska också läggas till att jag har haft två ponnyston innan detta) Sen började jag rida Ella, också ett sto (!) och Nu när vi började leta efter häst igen var vi helt inställda på att vi skulle ha en valack. Tittade endast på valacker och ändå slutar det med att det blir ett nytt sto !  Det är bara meningen att jag ska vara stoägare/ryttare. Får väl acceptera mitt öde ;)

Cleo

Ella

Aniston


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0