En förkyld tidig morgon !

Idag var jag uppe vid 05.30. Hade utsläppet i stallet och ville hinna med att mocka och fixa innan jag skulle börja jobba vid 8. Är fortfarande förkyld och därför är det även skönt att börja morgonen med att vara ute. Måste säga att jag tycker om att vara i stallet tidigt ! Känns som en bra start på dagen :) Efter mockning och bestyr åkte jag hem igen för att väcka min kära sjusovare till sambo ;)

Idag blir det jobb till ca. 14.00 kanske till och med 14.30 beroende på hur mycket det blir att göra. Efter det ska jag iväg och köpa förvaringslådor som vi ska ha i våra garderober ! Måste verkligen börja komma iordning i lägenheten på allvar nu ! Får damp på alla grejer snart ! Skulle egentligen spelat volleyboll idag men eftersom denna förkylning inte verkar ge sig ännu så blir det tyvärr vila för mig idag också. Får istället åka ut och trimma på Cleo lite tidigare än planerat. Efter en check på ridbanan ska jag tvätta henne och putsa till all utrustning ! :)

Sen ikväll blir det tjejmys med Meloo och Tilda. Tror att det kan stå lite bakning på schemat. Kanelbullar ? Vem vet vad det blir.. !

Ha en fin dag !

// Emma

Meloo


Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0