Fredagsmys !

Känns som att fredagsmys har blivit ett nytt ord eller begräpp som alla använder. Alla vet vad fredagsmys innebär ! Men har detta funnit länge ? Tror jag hörde ordet fredagsmys första gången när OLW (?) började köra sin nya chipsreklam.. Men men nog om detta..

Igår beställde jag boken "Fredagsmys" som är skriven av Emma Hamberg och Anette Rosvall. Beställde dom av Fanny i stallet som nu är i fullgång att sälja jultidningar :) Tror att detta ska vara en toppen bok för mig. Älskar myskvällar ! Tycker det är absolut underbart att fixa håret, slänga på mig partyblåsan och klackarna för en kväll på stan men tycker faktiskt lika mycket om hemmakvällar. Med hemmakvällar ska jag också vara noga med att påpeka att jag inte menar jag-och-mina-håligaste-mysbyxor-i-soffan-med-en-filt utan tex. tjejkvällar, Middag med vänner och familj. Sen är det aldrig fel att krypa upp i soffan med Johan och kika på film ;) Bjuda hem folk är underskattat !

Boken ger iallfall tips om hur man gör mysigt och gott fredagsmys ! :)


Finns en filmpresentation på boken här: http://www.adlibris.com/se/promotion.aspx?page=fredagsmys




Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren- Tävla och vinn en Catago reflexbrösta med LED-LJUS

sv; ja verkligen!

2011-09-19 @ 16:30:44
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren- Tävla och vinn en Catago reflexbrösta med LED-LJUS

sv; ja verkligen!

2011-09-19 @ 16:30:52
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0