Helgen med tävling och Crazy, Stupid, Love

Usch ! Har inte blivit mycket bloggande i helgen men har också haft fullt upp !

I Fredags var vi i Halmstad och tävlade. 4 fel i 1,10 var ett helt godkännt resultat :) Efter tävlingen red jag Ella lite granna på ridbana. På kvällen på Tilda och bakade kanelbullar med mig ! Vi kan säga att vi hade lite olika smak på hur bullarna skulle se ut ;)

I Lördags var jag och Mamma nere i Lund på Stall Karupslund och tittade på hästar. Provred 4 st, 2 valacker och 2 ston. Alla fyra super fina hästar men blev lite mer fast för en av valckarna. Nu ska jag fundera lite granna till och ska tänker åka ner och titta på den igen förhoppningsvis redan i veckan. Måste säga att det är absolut ett ställe jag rekommenderar att åka och titta på häst på. Mycket trevliga !

I Söndags var jag uppe i sommarstugan och slappade lite granna med Mamma och Pappa för att sedan vara i stallet hela eftermiddagen och hann med att rida både Cleo och Ella. Ella blir bättre och bättre. Hoppde upp henne på 1,10 igår, rekord och hade nog kunnat knuffat upp det några cm till :) På kvällen var jag och Johan inne och käkade på Capri i stan och sen blev det lite spontanbio ! Kollade på "Crazy, Stupid, Love" Super rolig film och och absolut sevärd ! :)

HA en fin dag !

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0