Hölass och jobb innan hemlig avresa !

Tidig morgon idag ! Måste hinna packa alla grejer inför den hemliga resan idag. Har knappt någon aning vad det är jag ska ha med mig men vet i allfall att jag inte behöver göra mig iordning innan vi åker utan kan göra det när vi kommer fram.. Hmmm !

Innan detta blir det jobb till 13.30 för att sedan åka iväg till stallet och lasta hö ! Hoppas det går snabbt och lätt så vi slipper stressa iväg :) Annars blir det även mockning till Cleo som ska vila idag. För imorgon blir det trimm på banan och tvätt inför tävlingen på söndag. Ska till Ätrabygden med Styringes div II lag och hoppa 1,10 och efter det 1,15 :)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0