Hoppträning, kolik och födelsedagsplaner..

Igår var det hoppträning och Cleo skötte sig galant ! Fick till galoppen bättre idag, sen blev hon lite upp eldad på cupen men det får man väl ta ;) Känns bra inför tävlingen i helgen då det blir lag hoppning 1,10 och efter det en start i 1,15..

Blev även filmvisning på träningen igår på hästarna jag tittat på. Blev det väntade svaret och ska försöka boka in en ny provridning av två av hästarna. Nu är frågan om man väljer häst med hjärnan eller hjärtat ! När jag har valt förrut har jag alltid valt den som jag är LITE osäker på och det brukar bli perfekt så frågan är om det inte blir med hjärna.

När jag tog in Cleo ifrån hagen kom även Line in med sin ponny Kyras. Han visade lite kolitendenser och när jag var påväg hem ifrån träningen fick jag sms om att han var påväg till djursjukhuset :/ Vi får hoppas att allt gick bra !

Håller på att planera födelsedagsfest med släkten i nästa vecka. Jobbigt nu när man blir äldre när man måste vara inblandad i planeringen ;)

Jaja..

Ha en fin dag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0