Hoppträning..

Kom precis hem ifrån hoppträningen och sitter i soffan och är väldigt nöjd med mig själv. Cleo gick super idag ! Hon var alldeles alldeles underbar ! :) Älskar verkligen att rida henne när hon går så här :) Imorgon ska hon vila lite granna och jag ska istället hoppa Ella lite granna.

Imorgon ska jag även ha lunch möte med min kära Papi och jag ska även träna volleyboll imorgon kväll :)

Hann tyvärr inte träna någon styrka idag så det får bli ett pass imorgon bitti. Morgon träningen, min favorit träning ! :)

Nu är det dax att hoppa in i duschen och skölja av sig hästlukten för att sedan krypa ner i sängen och susa !

NAtti Natii ! Sweet dream !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0