Inhoppare !

Idag har jag blivit inhoppare på Depend. Ska vara lite telefonnisse och följa upp lite olika saker. Får lite dejavu känsla ifrån när jag jobbade som resande säljare för AcHästprodukter och skulle ringa och boka besökstider. Kunde bli ett klick i örat eller sura kommentarer men för det mesta var alla snälla och trevliga :) Men det ska bli kul och se hur det går idag :)

Efter jobbet ska jag till gymet en snabbis för att sedan åka till stallet och rida Ella. Vi tänkte att vi skulle hoppa lite granna med henne idag :) Efter det så bli det att lasta in Cleo i transporten och åka på hoppträning ! I helgen så blir det tävling i Harplinge, div 2 omg 1 med Styringes lag :) Ska bli jätte roligt eftersom jag inte varit med och hoppat i något lag på några år. Alltid roligt att tävla i lag med hästarna eftersom man alltid tävlar själv annars. Skönt med lite teamkänsla :)

Ha en fin dag !

// Emma

Nu var sommaren över. Nu är det dax att plocka fram filtar, tjock tröjer och de stora te kopparna för att överleva vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0