Ladda inför hoppträning..

Nu var dagen snart slut igen.. Dagarna går fort förbi nu tycker jag ! Nu efter jobbet ska jag hem och byta om till träningskläder för att cykla till gymet och träna en stund. Blir dock ganska försiktigt eftersom jag fortfarande är lite förkyld. Efter det blir det Broccoli och skinka i ädelostsås med sallad när jag kommer hem som en bra uppladdning inför ett pass med Ella och sedan hoppträning. Blir lite dressyr med Ella idag och håll tummarna för att hon inte har rymt ur hagen! Ella är en liten buse ! Hon lyckas rymma överrallt.. Hon lyckades ta sig ur en hage med FYRA trådar ! Hmm..

Ringde även på en häst som vi är lite spekulanter på idag. Blir förhoppningsvis provridning :)

Ha en fin fortsatt dag !

// Emma

Ella på tävling i sommras !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0