Lugn helg...

Hejsan alla Måndags-älskare ! ;)

Min helg har varit lugn efter som jag har legat förkyld hela helgen. Har mest legat på soffan och läst lite granna men har även varit i stallet. Bra med frisk luft när man är förkyld :)

I lördag hade jag utsläppet i stallet och var där kl 8. Red både Cleo och Ella under morgonen. Hoppade lite bana:) Sen blev det stallarbete med mockning och putsning av alla grejer. Efter det var det raka vägen hem och bädda ner sig i soffan med en bok :)

Igår såg dagen ganska lik ut. Började med en lång sovmorgon till 10 för att sedan gå och köpa lite god frukost. Man kan säga att det blev lite brunch vid 11 snåret igår :) Sen bäddade jag åter igen ner mig i soffan och läste.. På eftermiddagen blev det stallet och en runda i skogen. Underbart väder och underbar häst men mindre underbar förkyldning. Skulle ha ridit både Cleo och Ella men när jag var färdig med Cleo var jag SLUT ! 

Igår kväll stod Joahn för matlagningen och det blev pasta Carbonara. Super gott !

Idag hade jag utsläppet i stallet och fixade då med mockning och mat eftersom Cleo ska vila idag. Nu sitter jag på jobbet och ska vara här till kl 14.00 idag för att sedan åka till Borås och titta på häst ! Ska bli super intressant, håll tummarna att den är fin ! :) 

HA en fin dag !

// Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0