Lunch...

Har varit och käkat lite lunch en lite snabbis. Vet inte riktigt vad det var jag käkade men det var några goda köttfärsbiffar med sallad :) Mums var det iallafall ;) Nu käkade jag buffé på en lunch resturang här i Halmstad och fick betala 75:- som en en ganska vanlig summa tror jag för en buffé. Tanken slog mig då att om man äter lunch ute varje dag i en jobbvecka blir det 375:- i veckan, 1500:- i månaden och ca 18000:- året. Fatta hur mycket pengar man faktiskt sparar genom att ha med sig matlåda. En tanke..

Ikväll blir det volleyboll, en av tjejerna stack in huvudet för en stund sen och sa att mina skor och knäskydd ligger i hallen. HaHa.. inte en aning om att de var borta. Vet knappt var jag har mig själv i mitt flyttkaos hemma i lägenheten;)

Fick min licens hemskickad för några dagar sen och från och med nu är jag Lic. Personlig Tränare / Cert. Tränings konsult :D Några tips om vad ni vill läsa om här på bloggen i fortsättningen  ? Kommer att skrivas mycket och träning och våra produkter men något speciellt ? Tveka inte, kommentera ! ;)

Ha de fint !

// Emma

Naw hittade denna bilden i mitt arkiv. Daisy Bell, super sötis ! Jag vill ha en shettis. Ha den hemma i lägenheten och lära den att bli rums ren. Lära den att hoppa upp i soffan och gå i koppel :) Hmm går det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0