Måndag morgon...

Nu är det måndag och min första vanliga jobb vecka har börjat... Känns skönt att komma in i gamla rutiner igen, känns som man har lite koll på livet igen. Idag blir det en mjukstart med lite bloggjobb och planering inför nyheter som eventuellt ska komma framåt höstkanten :) Ska även lämna in kameran som har krånglat lite granna.

Igår var jag ute i skogen med Cleo tillsammans med Malin som rastade Ella lite granna. Var ute en timme, super skönt att bara komma ut och "åka häst" en liten stund ;) Cleo och jag trivs super bra i vårat nya stall och jag och Johan börjar komma iordning i våran nya lägenhet. Så fort kameran är frisk igen blir det lägenhetsvisning ;)
Tänkte försöka komma iväg till stallet och rida Cleo en stund på ridbanan i eftermiddg och vädret tillåter. Hatar dock att rida i regn så fortsätter det så här hela dagen blir det nog tyvärr ingen ridning :/

Nu är det dax att ta tag i dagen !

HA de fint !

Emma

Ps. Får inte glömma att åka och köpa ny havre till Cleo. Måste, måste komma ihåg ! ;) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0