Morgonträning

Idag var det upp vid 05.45 för att trampa iväg till gymet. Blev lite axlar och armar idag med mycket gummiband. Försöker köra så mycket som möjligt efter som jag fick utav Anna-Stina på kursen. Går riktigt bra det ända är att löpningen har inte rikigt kommit igång ännu pågrund av förkyldning och för dåliga skor men detta ska tas tag i snartast ! På tal om löpning så hände det är otroligt rolig grej imorse; Johan var ute och sprang ! Helt av egen vilja, många tror säkert att jag stod vid sängkanten och tjatade tills han gick upp ur sängen för att han höll på att få valkar i öronen men INTE ! Måste säga att det var en stolt sambo som gick till jobbet idag :)

Idag blir det jobb fram till ca halv 3. Sen ska jag in till stan och fixa lite grejer och ska även handla. Sen ska jag faktiskt lite ledig tid som jag kan ev ta en lite powernapp på för att sedan åka till stallet för att rida Ella och sedan åka på hoppträning med Cleo :) Ska visa filmerna på träningen idag, håll tummarna på att det bli positiva kommentarer på hästen ;)

Kram och Ha en fin dag !

// Emma

Johan förtjänar en stor klapp på huvudet idag ! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart att kunna träna på morgonen innan jobbet.

2011-09-27 @ 08:48:07
URL: http://zidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0