Morgonträning !

Äntligen blev det morgonträning ! Men jag kom på i morses att jag faktiskt hatar morgonträning ! Varje gång jag kliver in på gymet 06.30 på morgonen så tänker jag att jag är sjuk i huvudet ! Sen pinar man sig genom passet och släppar sig ut till duscharna. Men det är sen när man sitter där på bänken och mobilicerar kraft för att få av sig de svettiga kläderna som man får en super skön känsla i kroppen. Man har startat upp dagen med träning och man blir helt plötsligt lite pigg ! :) Kläderna flyger av och man stutsar som på moln in i duschen och sen hela vägen hem. Slår sig ner i soffan med god frukost och tittar på tv4 nyheterna. Det är då jag älskar morgonträning ! ;)

Idag ska jag jobba fram till 14.00 för att sedan åka till stallet och rida min älskade Cleo :) Kommer bli lite dressyrarbete i paddocken idag ! Efter det blir det till att åka hem och slänga i sig lite mat för att sedan gå och träna volleyboll 17.00-19.00. Efter det ska jag hem till Tilda och hjälpa henne igång med sitt träningsprogram :) Sen efter det ska jag hem till min kära sambo som jag tycker att jag ser mindre och mindre av:/ för att laga mat och stupa i säng ! Känns som en bra planerad dag ;)

Hoppas ni har fått till planeringen idag också !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0