Mysmiddag !

Igår efter att jag hade varit i stallet och ridit Cleo och tagit in hästarna blev det mysmiddag hemma i lägenheten. Henke, Anna, Erik, Meloo, Johan och jag käkade chilli con carne och tittade på "Bonde söker fru" eller det var på skärmen framför oss men vi tjejer satt mest och pratade om annat ;)

Idag blir det lite jobb fram till kl 13. Ska egentligen vara ledig denna veckan men har fått hoppa in och hjälpa till lite granna så sen ska jag till stallet och pyssla med Cleo en stund. Sen blir det gym och där efter volleybollträning. Måste säga att det känns väldigt ovant att inte träna volleyboll 4 ggr i veckan längre. Men på något sätt är mitt schema fullt ändå.. Hmmm.. Hur gick detta till ? ;) Men det är skönt att få stilla volleybollbehovet iallfall 4-6timmar i veckan ;)

Hoppas alla får en toppen fin dag !

// Emma

Måste bara lägga ut den här bilden igen. Helt obetalbar ! Trodde aldrig jag skulle se Johan på en häst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0