Nytt träns..

Nu är det snart dax för mig att traska hem i regnet. Det ösregnar och blåser utanför fönstret och måste erkänna att jag inte är sååå sugen på att gå ut. Men men man måste ju ta sig hem ;) Min ny lägenhet ligger 3-4 mins promenad ifrån kontoret så det är inte farligt långt men kommer nog hinna bli genomsur i allfall. Får hoppas att det har slutat att regna om en timme.

Insåg på träningen igår att jag måste köpa ett nytt träns till Cleo. Hon har fått skav av sin nuvarande nosgrimma och sen är tränset allmänt slitet + att tyglarna är alldeles för slitna. Fy, Emma och smisk på fingrarna för att du inte har tagit tag i detta. Någon som har tips på snygga träns ? Inte riktigt mitt område !

Hennes nuvarande träns..



Kommentarer
Postat av: elin

Micklemtränsen är snygga och bra, tror inte hon får direkta skav av det =)

2011-09-08 @ 09:15:19
URL: http://elinfarago.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgn:D

2011-09-08 @ 09:50:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0