Provridning, födelsedag och förkyldning !

Vaknade upp nu på morgonen med ont i halsen och börjar nu bli lite snorig ! PANIK ! Sjukdom på gång ! Har inte tid att bli sjuk, ska ju träna ! :/

Idag ska jag jobba fram till 14.00 för att sedan åka iväg till stallet och rida. Idag ska även Jessica följa med mig för att hon ska provrida Ella och se vad hon tycker om henne. Hoppas och tror att hon kommer tycka om henne ! :) Efter det skulle jag egentligen tränat men frågan är om det blir av om jag är sjuk :/ Annars bli det hem och duscha för att sedan åka och ta in hästarna påvägen till Johans pappa, som ska firas idag för att han har fyllt år :)

Imorgon kan dagen se ut på lite olika sätt. Ska ha utsläppet i stallet och ska försöka rida på morgonen också. Blir pass med både Cleo och Ella :) Sen ska det göras iordning i lägenheten. Alla grejer ska skruvas upp och sättas på rätt ställe och sen får man väl försöka att städa lite granna också :S Men men det blir fint när det blir färdigt !

HA en fin dag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0