Suddig i ögonen !

Nu har jag suttit och stirrat på denna datorskärmen sen kl 8 i morse och kan säga att mina ögon börjar bli en aning suddiga! Tur att dagen snart är slut frö idag då och jag ska få åka ut till stallet och rida en sväng på ridbanan :)

Måste även iväg och köpa ett måttband ? Hmm.. kan man köpa det på typ MAXI ? Livets stora fråga ;)

Går just nu på en variant av lågkolhydratsdiet för att se hur min kropp reagerar på detta. Kör inte helt utan kohydrater eftersom jag tränar mellan 15-20 timmar i veckan och därför är det inte hälsosamt för mig att ta bort allt. Men äter just nu inte pasta, potatis, ris, eller tex. godis. På lördag får jag äta vad jag vill och då plockar jag fram lite godis;) Måste säga att jag trodde att jag skulle bli mer sugen på godis eftersom jag plockat bort kolhydraterna men inte de utan jag är just idag SUPER sugen på PASTA ! har aldrig känt ett sånt sug efter just pasta innan ;) men men nån gång ska vara den första. Har hållt på i snart 2 veckor och planerar att köra på i 1-2 veckor till. Sen får det vara nog ! Längtar till lördag ! ;)

Ha en fin eftermiddag !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0