Trevliga trevliga jönköping !

Har precis blivit klar med min samtalslista ifrån Jönköping och jag måste säga att jag tycker om Jönköpings län ! Massor av trevliga, glada och roliga människor !

Nu är jag som sagt färdig här för idag och ska hem och käka lite lunch. Blir Chili con carne-rester ifrån mysmiddagen igår :) Mums ! Sen efter det ska jag försöka att plocka upp lite av mina kläder som forfarande ligger nerpackade i flyttlådor. Sen bär det av till stallet för att pyssla med Cleo och efter det gym och volleyboll träning. Mycket oh göra men roligt är det ! :D

Glöm inte att gå in på våran hemsida och läs lite om våra produkter. Är alltid roligt att läsa om lite nya produkter om ni inte känner till dom sen innan. www.achastprodukter.se Vilkommna in !

Ha en fortsatt trevlig dag !

// Emma

Jag och min storasyster Hanna på midsommar :D Saknar min kamera, måste bli lagad snart ! :/


Kommentarer
Postat av: elin

Awesome tävling där du kan vinna ett iphoneskal/tillbehör här: http://ceags.blogg.se/2011/august/jag-tankte-starta-en-tavling.html

Tävlingen avslutas så fort 10 stycken har anmält sig!!! :)

2011-09-08 @ 21:36:21
URL: http://ceags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0