Trösttacos !

Skulle ha varit och tittat på häst igår men det blev inget med det för hästen var redan såld. Hade bestämt tid för provridning igår och försökte ringa och få tag på henne för att stämma av. Men fick inte tag i någon förrän när jag satt i bilen påväg som berättade att hästen redan va såld. Måste säga att jag blir lite besviken på sånt, tycker att man får ju ändå höra av sig och boka av min provridning ! Hmmm... men men det var väl inte meningen att jag skulle ha den ändå :) När jag kom hem så gjorde jag lite tacos som tröst, var ändå lite besviken för jag ville verkligen provrida den hästen :/

Annars igår så åkte jag hem till Torup när jag ändå var påväg och hälsade på Mamma och Trekki lite granna :) Hämtade även min cykel som jag har cyklat på till jobbet idag. Tänkte även ta den in till gymet idag om min förkyldning inte blir sämre :) Var längesen jag cyklade så måste erkänna att det var lite vingligt första 50 meterna innan jag kom i i det. Nu blir det cykel överallt. Tänkte skaffa mig cykelkorg så jag kan cykla och handla :) Måste även skaffa mig ett cykellås ! Nu när man bor i stan måste man låsa cykeln.

Idag blir det jobb till kl 14.00, sen gym och sen ska jag laga lite mat för att sedan åka till stallet och rida Ella och åka på hoppträning med Cleo :)

Ha en fin dag !

// Emma


Trekki i sin myskorg :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vill du vinna ett gratis Iphone skal?

Kika in här, är bara 3 som anmält sig, så chansen att vinna är stor ! :D

http://bblla.webblogg.se/2011/september/sugen-pa-att-vinna-ett-iphone-skal.html

2011-09-20 @ 08:48:19
URL: http://bblla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0