Två barns(häst)mamma !

Har idag förmodligen blivit två barns(häst)mamma! Har fått tillskott i familjen med en 5 årig Aniston ! Super gulligt sto som kommer att passa in perfekt :) Var och provred henne och en annan häst idag igen efter att ha varit där i lördags och provridit 4 st. Hon var lite seg startad idag men gjorde en riktigt fin sista runda och övertygande mig !
Nu ska det bara bli besiktning osv sen är hon vår :)

Jag och Mamma stack ner till Lund direkt efter jobbet. Sen lämnade mamma av mig i stallet vid halv 8 då det var dax att rasta Cleo :) Blev lite lätt jogg i paddocken, skönt att sitta på en häst man känner en stund !

Nu har jag ÄNTLIGEN fått i mig lite mat. Har varit ganska dåligt med det idag. Var lite nervös innan vi skulle åka så var inte så sugen på mat. Men helt plötsligt när spänningen släppt blev jag hungrig ! Fick bli lite omelett med bacon och fetaost :) Mums !

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan sluta ögonen och vila inför imorgon !

Natti Natti !

// Emma

Tillskottet i familjen, Aniston :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååååååh super super söt ju!! :):)

2011-09-28 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0