Vad är det som ska hända imorgon !!??

Är lite små irriterad just nu ! Johan ska ta mig någonstans imorgon eftermiddag/kväll och har ingen aning vart eller vad vi ska göra ! Har ingen aning vad som ska hända ! Brukar alltid kunna lista ut lite granna i förväg men den här gången är jag totalt ovetandes ! Jaja.. Håll tummarna på att det inte är något kontigt ;)

Idag har jag varit och tränat volleyboll. Var roligt ! Innan dess var jag och Jessica i stallet och red ut hästarna i skogen. Super fint väder och glada hästar. Inte mycket som slår det ! ;) Malin var även med i stallet och visade Jessica alla rutiner och vart alla prylar finns :)

Imorgon blir det jobb och hölastning innan det bär iväg till hemligort !

Natti Natti !

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande! Ha så roligt vad det än blir! kramar

2011-09-29 @ 22:02:08
URL: http://annaaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0