Volleyboll, hästar och lite lite nervös

Vaknade upp som en lycklig människa när jag insåg att hästköpet igår var på riktigt :)

Idag blir det jobb till kl 14.00 för att sen åka till stallet och rida. Då Jessica ska med och rida Ella :) Blir nog lite kondition i skogen om vädret tillåter. Sen blir det volleyboll träning !

Kom-ihåg-lista !

x Ring hovslagaren
x Kolla med morgondagens höleverans
x LÄMNA IN KAMERAN !!!!

Måste erkänna att jag är lite nervös inför imorgon ! Jag och Johan ska åka iväg någonstans, ingen aning vart eftersom jag fyller år på måndag. Hatar när jag inte kan lista ut innan vad som ska hända ;) Vi ska åka vid kl 16.00... Hmmm ett mysterium !

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0