Volleyboll och hästar...

Imorse hade jag utsläppet i stallet och självklart försova jag mig så jag hann inte mocka innan jag var tvungen att åka hem och göra mig iordning för jobbet.. men men ska dit efter jobbet och rida Cleo så får fixa det då. Ska rida Cleo en stund på banan med lite galopparbete. Måste få till galoppen så jag får den som jag vill ha den när vi hoppar.

Igår kväll satt jag och tittade på filmen på hästarna vi tittade på och måste säga att jag är riktigt förälskad i den ena valacken ! :)

Ikväll blir det även lite volleyboll :) Ska bli roligt ! Har ju inte kunnat träna med någon reda förra veckan eftersom jag har varit förkyld men nu är det bättre och ikväll är det dax igen :)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0