Volleyboll och köttfärsås

Nu sitter jag i soffan och tittar på "Hawaii five -0" och har fått i mig lite köttfärsås. Har träningsvärk i axlarna efter dagens volleybollträning men annars är livet ganska bra ;) Var och red Ella i eftermiddag och hon uppförde sig som hon skulle. Blev en halvtimmes markarbete med mycket galopp.

Hann med min styrka innan träningen. Har slarvat lite med min rehab för ryggen den senaste veckan så jag han köra 30 min innan träningen idag. Klapp Klapp på axeln, Emma! ;) Men imorgon ska jag till gymet på morgonen 06.30 för att köra lite ben ! Äntligen ska jag få gyma ! Ska bli underbart :)

Johan kom hem med den underbara nyheten att både han och jag är lediga i helgen :D Detta betyder att vi först och främst kan träffa varandra men också att vi kan komma i ordning i lägenheten ordentligt ! Emma är glad !

Nu är det dax att hoppa in i duschen och få bort volleybollsvetten för att sedan krypa till kojs !

Natti Natti !

// Emma

Kommentarer
Postat av: Angelique {Kinkykitten}

Tävla och vinn lip plumper på min blogg! :) http://kinkykitten.nu/2011/september/tavling-vinn-lip-plumper-ifran-procle.html

2011-09-14 @ 21:55:29
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Veronica

Och jag ska sälja mina hästar och min hästgård. Separationssorg. Jag hade drömmen att fortsätta och kunna jobba med hästar men en ridolycka satte stopp för det. Min gård finns presenterad på min blogg.

2011-09-14 @ 23:03:29
URL: http://limetreehouse.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0