Årets första Påskägg !

Har fått mitt första påskägg för i år ! jo, jag vet ! Man kan tycka att när man är snart 22 borde man kanske ha vuxit ifrån det men inte jag ! Tycker att det är lika roligt fortfarande.. Eller vet inte om jag skulle tycka att påskäggsjakt var roligt nu ;)

Påskäggen har kommit fram här på jobbet också och är en livsfara varje gång man ska gå förbi dom. Det är nästan som godisarna bara skriker på en att man ska äta dom ;) Ska imorgon börja att städa och göra iordning inför påsk hemma i lägenheten. Ska ha lite fest på påskafton då vi ska inviga mitt uterum :) Ska bli jätte mysigt och vi verkar bli ett härligt gäng :)

Något som är rikigt jobbigt med att vara små förklyd är att jag inte kan träna. Har inte kunnat träna på riktigt på 1,5 vecka. Håller på att gå upp i atomer! Ruskigt rastlös! Hoppas dock att jag ska kunna sätta igång lite granna med gym imorgon kväll. Sen blir är det trapp-träning som gäller på Torsdag ! Kanske är en sjuk människa men trappträning och backträning är det bästa jag vet ! Såndär träning när man får lite blodsmak i munnen och mjölksyra i benen ! ;)

Ha en fin eftermiddag !

KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0