Dagens Hiss..

Idag ska jag hissa fingertutten ! För er som inte vet vad detta är så är det en typ fingerborg i gummi man sätter på fingret när man ska bläddra i papper ;) Han/Hon som kom på denna är en ruskigt smart person ! Underlättar mitt jobb extremt mycket !

Kommer inte att bli någon träningstävling för mig imorgon. Har försökt att pussla i mitt schema men hur jag än vänder och vrider på det så passar det inte in. Kommer fler tävlingar ! Pratade med Mamma för en stund sen och hon sa något om att "Ja, Emma du kan faktiskt behöva ta det lite lugnt!" VA!? Vad menar hon ? Lugnt ? Tror inte att jag någonsin har förstått det ordet på riktigt !



KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0